fredag 9 oktober 2009

Hej!

Denna vecka startade riktigt tufft för mig. Rektor Nina utsätter oss ibland för nästan omänskliga uppgifter. När jag dök upp på skolan kl 06.30 möttes jag av två icke monterade IKEA lampor, modell "Filsta"... Efter mycket slit kunde jag vid dagens slut stolt visa upp en av dem i all sin prakt. Får väl ta itu med nästa på måndag igen.

Örnarna har detta att säga om veckan:
* Många nya saker i skolan. Myskuddar i klassrummet, hörlurar till datorerna samt ljudisolerande plattor i matsalen. ( Nu kan det smaskas betydligt högre).

* Vi har gjort fina igelkottstavlor med Ia.

* Lövtryck i lera på bilden.

* På engelskan har datorn också tagits fram. Veckans tema "clothes" kommer det att fortsättas med även nästa vecka.

* Leksaksdagen är alltid uppskattad.

Tack för denna vecka!
/Ken

1 kommentar:

  1. Ken, jag skall skärpa mig - inte så många omänskliga uppgifter på en tid, jag lovar.
    Rektor Nina

    SvaraRadera