torsdag 22 december 2011

Ett stort tack och önskan om en god jul och ett gott nytt år!



Den sista skolveckan för i år bjöd på många fina inslag varav höjdpunkten utan tvekan var julfesten i tisdags. Ett stort tack till alla elever och lärare som jobbat hårt för att göra festen möjlig och till den fantastiska publiken!

Vi passade på att ladda batterierna inför julfesten tillsammans med Tigrarna. Detta gjorde vi med film.


Övning av sånger till julfesten tillsammans med leoparder och tigrar.


I måndags dukades upp till julbord i skolans matsal. Anu hade pyntat och gjort det mycket mysigt och stämningsfullt i matsalen och mycket god mat fick vi.

Pysseldagen i onsdags avslutade terminen och då tillverkades julkrubbor av äggkartonger. eleverna jobbade i mixade grupper med elever från alla årskurser. Ringlekar och livemusik fick vi också avnjuta i gympasalen under denna dag.

Med dessa ord vill jag tacka för en fin hösttermin och ett gott samarbete! Det har varit en intensiv men mycket lärorik höst både för mig och för eleverna och jag är mycket glad att jag fått stifta bekantskap med klass 2. Mycket glad är jag också att jag har fått möjligheten att fortsätta jobba i Gripsholmsskolan efter jullovet! Många fina minnen och visdomar kommer jag att bära med mig från hösten i klass 2.

En god jul och ett riktigt gott nytt år!

Sköt om er och en stor julkram till er alla!!

/Linda

1 kommentar:

  1. Jag är så stolt och glad att de går så bra för dig.Saknar dig.Kramar från mamma.

    SvaraRadera